تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۹۰۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:
تدابیر لازم برای تامین و توزیع برق پایدار خوزستان در تابستان اندیشیده شده است

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ظرفیت‌های دوجانبه برای عبور موفق از پیک بار ۱۴۰۳، بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

 علی خدری پنجشنبه در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت برق منطقه ای و توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: با وجود تفکیک وظایف شرکت‌های برق در استان، یکی از مهمترین عوامل برخورداری مردم

از برق پایدار در تابستان، تعاملات هر سه شرکت برق در این استان اعلام شده که ظرفیت‌های فوق العاده‌ای را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار رقم زده است.

وی افزود: در چند نقطه استان خوزستان به دلیل رشد فزاینده تقاضا و همچنین لزوم تامین برق صنایع کوچک و بزرگ نیاز به افزایش ظرفیت است که خوشبختانه این مهم از سوی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مورد توجه قرار گرفته است.

خدری ادامه داد: هم اکنون شاهد تلاش‌ها برای اتخاذ تدابیر فنی و تخصصی در این زمینه هستیم و امیدواریم تا پیش از شروع تابستان، تمامی طرح های مورد نظر به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به برق در استان خوزستان، از جمله دغدغه‌های مقام عالی وزارت نیرو است به طوری که در روزهای اخیر و هنگام بارندگی‌ها پیگیر وضعیت پایداری شبکه به خصوص بخش روستایی بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیزدر این نشست گفت: مقام عالی وزارت نیرو توجه ویژه ای به خوزستان دارد و این موضوع ایجاب می‌کند تا هر سه شرکت برقی در استان در جهت تامین منابع مالی و پشتیبانی برای تحقق طرح‌های صنعت برق تلاش کنند.

علی اسدی خاطر نشان کرد: مصرف برق در خوزستان و اهمیت پایداری آن برای مردم استان با هیج نقطه دیگر در کشور قابل مقایسه نیست چرا که این استان علاوه بر لزوم تامین برق مردم، با موضوع حساس تامین برق صنایع بزرگ نیز روبه رو است.

اسدی افزود: به موازات تلاش هایی که در مجموعه صنعت برق خوزستان برای تامین برق مطمئن و پایدار صورت می‌گیرد، ضروری است تا حمایت های لازم از سوی مسئولان استان خوزستان برای تامین فوری منابع مالی و نقدینگی نیز صورت پذیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار